سایت تخصصی مهاجرت سایت تخصصی مهاجرت .

سایت تخصصی مهاجرت

مهاجرت به هلند از طریق کار چگونه است؟

اگر قصد مهاجرت کاری به هلند و اخذ اقامت کاری هلند را دارید، باید شرایط لازم ویزای این کشور را داشته باشید. اگر خارج از هلند هستید و قصد دریافت ویزای کار هلند را دارید، ابتدا باید یک کارفرما در این کشور داشته باشید و آن کارفرما برای شما نامه پیشنهاد شغلی ارسال می کند تا بتوانید ویزای کار دریافت کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید مهاجرت ورزشی به هلند را امتحان کنید، باید کارفرمایی در آن کشور وجود داشته باشد که با شرایط شما موافقت کند و برای شما پیشنهاد شغلی ارسال کند. لازم به ذکر است که مدت اقامت شما پس از مهاجرت به هلند بستگی به مدت قرارداد کاری شما دارد.

اگر کسی می خواهد برای کار در هلند بیاید، باید شرایط خاصی را داشته باشد. مدت اقامت در این نوع مهاجرت تعیین می کند که آیا فرد نیاز به اجازه اقامت دارد یا خیر.

کمتر از 90 روز بمانید
اگر کار شما کمتر از 90 روز باشد، معمولا برای ویزای کوتاه مدت از سفارت هلند در کشور خود درخواست می دهید. علاوه بر این، کارفرما باید برای TWV درخواست دهد.

بیش از 90 روز بمانید
اگر شخصی برای کار بیش از 90 روز به هلند بیاید، به اجازه اقامت نیاز دارد.در این مورد، گزینه های عمل مختلفی وجود دارد که شما آنها را دنبال می کنید.

نقل و انتقالات بین شرکتی:
شما برای یک شرکت خارج از اروپا کار می کنید و به شعبه هلند منتقل شده اید. برای این منظور، نباید خودتان برای اجازه اقامت اقدام کنید. کارفرما باید از طریق IND درخواست دهد.

کارگر ماهر:
شما در یک موقعیت سطحی یا به عنوان استاد مدعو، دکتر کارموز، یا به عنوان یک دانشمند پژوهشی با حقوق کار خواهید کرد. کارفرما باید توسط IND به عنوان حامی شناخته شود. برای این نوع اجازه اقامت، نمی توانید به تنهایی درخواست دهید و کارفرمای شما باید از طریق IND درخواست دهد.

کارت آبی اروپا:
برای کارگران یا کارمندانی که کارگران ماهر در اروپا هستند و دارای درآمد سالانه مشخص با سابقه تحصیلی مشخص هستند. در این صورت اجازه اقامت به فرد آزادی عمل بیشتری برای کار در کشورهای مختلف اروپایی می دهد. کارفرما برای کارت آبی اقدام می کند.

یکی از انواع کارت های اقامتی که می توانید در اروپا دریافت کنید، کارت آبی اتحادیه اروپا است که اگر حداقل حقوق خالص شما 4200 یورو در ماه باشد، می توانید آن را دریافت کنید.

زیرا یافتن کارفرما سخت است. اگر هدف شما از مهاجرت به هلند فقط اخذ اقامت اروپا است، می توانید برای ویزای کاریابی در آلمان و اتریش اقدام کنید و با فرصتی که این ویزا در اختیار شما قرار می دهد، در این کشورها جستجو کنید. .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۲:۳۰ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)