سایت تخصصی مهاجرت سایت تخصصی مهاجرت .

سایت تخصصی مهاجرت

مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل

یکی از بهترین، معقول ترین و کم هزینه ترین شرایط و به جرأت می توان گفت که آسان ترین شرایط برای مهاجرت به فنلاند در سال 2023، تحصیل در فنلاند است که برای افراد قابل انجام است. فنلاند مانند سایر کشورها دارای سیستم آموزشی بین المللی است و دانشجویان از هر کشوری می توانند برای پذیرش در آن کشور اقدام کنند. مهاجرت تحصیلی به فنلاند و شرایط زندگی دانش آموزان در فنلاند به گونه ای است که تا سال 2017 سیستم آموزشی این کشور تحصیل را به صورت رایگان ارائه می کرد اما از سال 2017 به بعد تنها با پرداخت شهریه برای متقاضیان غیر اتحادیه اروپا تحصیل در فنلاند را انجام می داد. فنلاند یکی از بهترین و پیشرفته ترین سیستم های آموزشی در جهان را دارد.

در واقع استاندارد تحصیل در تمامی دوره های آموزشی این کشور از مقاطع کالج و تمامی دانشگاه ها با استاندارد بالایی ارائه می شود. در رابطه با ایالت فنلاند نیز باید گفت که تحصیل در فنلاند نیز می تواند نقطه شروع مهاجرت و شرایط زندگی در فنلاند و بحث های تحصیلی باشد تا متقاضی از این طریق بتواند اقامت دائم فنلاند را اخذ کند.

از جمله مزایای تحصیل در فنلاند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تحصیل در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های این کشور
محدودیت سنی خاصی برای تحصیل در فنلاند وجود ندارد
امکان تحصیل به زبان انگلیسی
اخذ پذیرش از برخی رشته ها و دانشگاه های فنلاند بدون ارائه مدرک زبان امکان پذیر است (با انجام مصاحبه از طرف برخی از دانشگاه های این کشور می توانید پذیرش و ویزای تحصیلی فنلاند را اخذ نمایید.)
مقرون به صرفه بودن هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی، حدود 8 تا 10 هزار یورو در سال (در صورت تحصیل و تسلط دانشجویان به زبان فنلاندی، می توانند به طور کاملا رایگان به تحصیل خود ادامه دهند).
تامین شرایط کار و اشتغال پس از تحصیل در 90 درصد موارد توسط دانشگاه های فنلاند برای دانشجویان.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۲:۲۴ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)