سایت تخصصی مهاجرت سایت تخصصی مهاجرت .

سایت تخصصی مهاجرت

ویزای تحصیلی انگلیس بدون مدرک زبان

مهمترین مدرک بین المللی برای ارزیابی زبان انگلیسی AITLAS است که برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور به ویژه در دانشگاه های بریتانیا مهم است. اما برای بسیاری از متقاضیان این سوال پیش می آید که آیا تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان امکان پذیر است یا خیر؟ به طور خلاصه، پاسخ مثبت است. در حالی که برخی از دانشگاه ها تاکید زیادی بر داشتن مدرک ITLES دارند، برخی دیگر نیز روش های دیگری را جایگزین این گواهینامه های زبان معرفی می کنند.

دو راه اصلی برای جایگزینی مدرک زبان، دریافت ویزای توریستی 6 ماهه و تحصیل در کالج یا موسسه دیگری در این کشور است که در آنجا مهارت های لازم برای دریافت مدرک آیلتس را کسب خواهید کرد. سپس باید به کشور برگردید و برای ویزای تحصیلی اقدام کنید. راه دوم استفاده از دوره های قبلی است. این دوره ها قبل از اولین کار در دانشگاه برای متقاضیانی که قصد دارند روی مهارت های زبان انگلیسی خود کار کنند برگزار می شود.

مراحل اخذ ویزای بریتانیا

برای درخواست ویزای تحصیلی انگلستان باید مراحل زیر را طی کنید:

ثبت بیومتریک به معنای انگشت نگاری و عکاسی دیجیتال در یکی از مراکز درخواست ویزا است
ثبت نام و تکمیل فرم درخواست آنلاین
ارائه گواهی سل با نتیجه منفی
هزینه ویزا 348 پوند است
مصاحبه حضوری انجام دهید
به طور کلی می توان گفت اولین قدمی که برای دریافت ویزای تحصیلی باید بردارید، درخواست پذیرش تحصیلی (گرفته شده) از یکی از دانشگاه ها، کالج ها و سایر موسسات آموزشی مورد تایید سفارت بریتانیا می باشد.بورسیه در واقع مدرکی است که نشان می دهد دانشگاه شما را پذیرفته و شما پذیرفته شده اید.

شانس گرفتن پذیرش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و فوق دکتری با یکدیگر متفاوت است. داشتن سوابق تحصیلی و ریز نمرات عالی، سابقه تحقیق و مقالات کاربردی، ارائه یک مورد خوب و انگیزه نامه و توصیه نامه و سایر عوامل از عوامل موثر در موفقیت شما در دریافت درخواست می باشد.

اگر می خواهید شانس خود را افزایش دهید، انگلیس به شما اجازه می دهد تا درخواست خود را به 5 دانشگاه ارسال کنید، پس از دریافت نامه پذیرش، این فرصت را دارید که در یک بازه زمانی (مهلت) برای ویزای تحصیلی خود اقدام کنید.

هزینه ویزای تحصیلی انگلستان

هزینه درخواست ویزا برای هر نوع ویزا به شرح زیر است:

دوره کوتاه شش ماهه، 97 پوند
برای کوتاه مدت 11 ماه، 186 پوند
348 پوند برای هر دوره دانشجویی
348 پوند برای هر دوره دانشجویی
475 پوند برای تمدید ویزای فعلی
19 پوند برای تأیید بیومتریک
هزینه بهداشت مهاجرت 300 پوند در سال است
بنابراین، شرکت مهاجرتی برای مهاجرت به انگلیس که برای رسیدگی به امور مهاجرت خود انتخاب می کنید، مستقیماً بر هزینه های شما تأثیر می گذارد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۳۷:۲۷ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)