سایت تخصصی مهاجرت سایت تخصصی مهاجرت .

سایت تخصصی مهاجرت

ساده ترین راه مهاجرت به ترکیه

خرید ملک ساده ترین و مطمئن ترین راه برای مهاجرت به ترکیه است زیرا تنها راه دریافت پاسپورت ترکیه در سه ماه می باشد. در هنگام مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک، هر چه سرمایه اولیه بالاتر باشد، سریعتر اقامت دائم و پاسپورت ترکیه را دریافت می کنید و بدون اینکه با عوارض قانونی و رد ویزا مواجه شوید، مراحل را طی خواهید کرد.

ساده ترین راه برای مهاجرت به ترکیه نیاز به تجربه، تسلط به زبان ترکی و تحصیل دارد. اگر حرفه و مهارت خاصی مانند آرایشگری دارید، این مزیت به شما اجازه می دهد تا به راحتی به ترکیه مهاجرت کنید.

با توجه به درآمد بالا در شهرهای استانبول، وان، آنکارا، ازمیر و .... مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری در دو سال اخیر رشد چشمگیری داشته است. مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگاه به دو روش امکان پذیر است. در روش اول آرایشگر باید با اخذ ویزای تجاری و ارائه بیزینس پلن سالن زیبایی در یکی از شهرهای ترکیه افتتاح کند، روش دوم تنها با اخذ ویزای کار و دریافت پیشنهاد از کارفرمای ترکیه ای امکان پذیر است.

مدت ویزای آرایشگاه یک ساله است، در صورتی که فرد در حرفه خود موفق، سودآور باشد و کارفرما را راضی کند، ویزای وی برای 2 سال دیگر قابل تمدید است.اگرچه مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری نیازمند سرمایه اولیه برای راه اندازی کسب و کار می باشد، اما یکی از ساده ترین راه ها برای مهاجرت است.

ارزان ترین راه مهاجرت به ترکیه

به طور کلی ارزان ترین راه مهاجرت به ترکیه مستلزم تسلط بر زبان ترکی، داشتن مهارت و تجربه، تحصیلات و سرمایه است. بنابراین اجاره ملک یکی از بهترین گزینه ها از این نظر است، زیرا اگر می خواهید به سمت خرید ملک یا ثبت شرکت بروید، باید دو شرط داشته باشید: گردش مالی بالا و توانایی کسب و کار.

هنگام مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک، افراد اقامت توریستی یک ساله دریافت می کنند که قابل تمدید است. در صورت داشتن مجوز اقامت توریستی در ترکیه، متقاضی می تواند با رعایت شرایط و ضوابط خاصی اقامت خود را بدون متحمل شدن هزینه های بالا تمدید کند.

پس از 6 ماه اقامت به دلیل اجاره ملک در ترکیه، فرد با دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمای ترکیه ای و شروع به کار و پرداخت حق بیمه، واجد شرایط دریافت مجوز کار می شود. از جمله راه های اخذ اقامت یک ساله ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با اجاره ملک اقامت یک ساله بگیرید
برای ازدواج یک سال اقامت بگیرید
برای راه اندازی کسب و کار، اجازه اقامت یک ساله دریافت کنید
شرکت در دوره های زبان ترکی
شرکت در دوره های آموزشی حرفه ای.
انجام تحقیقات و تحقیقات علمی.
خرید تور ترکیه


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۵۶:۴۱ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)