سایت تخصصی مهاجرت سایت تخصصی مهاجرت .

سایت تخصصی مهاجرت

پاسپورت امارات متحده عربی بر اساس شغل

مهاجرت کاری به امارات یکی از رایج ترین و محبوب ترین مهاجرت ها به این کشور برای فارسی زبانان است. زیرا این کشور علاوه بر همجواری با ایران و افغانستان، از بیکاری بسیار پایین، دستمزدهای بالا و معافیت های مالیاتی برخوردار است. علیرغم نکات مثبتی که در مورد کار در امارات ذکر شد، بزرگترین عیب کار در امارات برای گرفتن پاسپورت این است که اگر متخصص، نخبه، مهندسی حرفه ای یا حرفه ای پزشکی نیستید، این کشور بهانه های شما را برای تمدید شرایط شما می خواهد.

اقامت و کار ممکن است مجبور نباشید گواهینامه خود را تمدید کنید، باید به کشور خود بازگردید و پس از عادت به کار و شرایط کاری در امارات، تابعیت و پاسپورت خود را دریافت کنید. از دبی اینجوری نباش. می توان گفت در گذشته مردم همیشه نگران این فشار و اخراج از کشور بودند.

اگرچه درخواست آنها برای تمدید اقامت هرگز رد نشد، اما اکنون معاون رئیس جمهور امارات قوانین جدیدی را برای اخذ پاسپورت امارات اعلام کرده و مدعی شده است که آنها افرادی هستند که می توانند دستاوردهای بزرگی برای توسعه کشور داشته باشند.

می توانند برای شهروندی این کشور اقدام کننداین افراد نباید مرتکب جرمی شده باشند و بدهی مالیاتی به دولت امارات متحده عربی نداشته باشند تا واجد شرایط پذیرش پاسپورت باشند.

پاسپورت امارات متحده عربی بر اساس شغل

برای درخواست ویزای کار در امارات متحده عربی باید یک دعوت نامه برای کار در امارات متحده عربی داشته باشید. برای این منظور اگر این کارفرما نتواند متقاضی مناسبی برای این شغل در امارات پیدا کند و از شما درخواست کار کند، کارفرمای این کشور باید این نامه را برای شما ارسال کند و این نامه را ارسال کند.

پس از دریافت نامه از وزارت کار امارات، مجوز کار دریافت خواهید کرد که دو ماه اعتبار دارد. در امارات، کارهای مربوط به استخدام شما و حتی هزینه هایی که در این فرآیند متحمل می شوید، بر عهده کارفرما است. توجه داشته باشید که فرد در ابتدا نمی تواند همسر و فرزندان خود را همراه داشته باشد، پس از اخذ ویزای کار می تواند برای ویزا اقدام کند.

پیشنهاد کار

برای درخواست ویزای کار در امارات متحده عربی باید یک دعوت نامه برای کار در امارات متحده عربی داشته باشید. برای این منظور اگر این کارفرما نتواند متقاضی مناسبی برای این شغل در امارات پیدا کند و از شما درخواست کار کند، کارفرمای این کشور باید این نامه را برای شما ارسال کند و این نامه را ارسال کند.مجوز کار
پس از دریافت نامه از وزارت کار امارات، مجوز کار دریافت خواهید کرد که دو ماه اعتبار دارد.

خانواده را همراه خود بیاورید
در ابتدا فرد نمی تواند همسر و فرزندان خود را همراه داشته باشد، پس از اخذ ویزای کار می تواند برای ویزا اقدام کند.

هزینه های مهاجرت به امارات
در امارات، کارهای مربوط به استخدام شما و حتی هزینه هایی که در این فرآیند متحمل می شوید، بر عهده کارفرما است.

شرایط اقامت
مهاجران اقامت طولانی مدت امارات متحده عربی و پاسپورت را از طریق کار دریافت نمی کنند، باید پس از پایان قرارداد به خانه بازگردند و فرد باید ویزای کاری خود را تمدید کند.

برای بسیاری از افراد، کار در امارات متحده عربی به دلیل هدف آنها برای اخذ اقامت امارات متحده عربی یا وضعیت پاسپورت امارات متحده عربی، نرخ پایین بیکاری و عدم وجود مالیات بر درآمد در این کشور مهم است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۵:۰۷ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)