سایت تخصصی مهاجرت سایت تخصصی مهاجرت .

سایت تخصصی مهاجرت

بررسی شرایط و ضوابط عمومی مهاجرت به دانمارک

یکی از الزامات اولیه مهاجرت، توجه به قوانین حاکم بر هر یک از روش هایی است که برای ویزای دانمارک درخواست می کنید. قوانینی که جان، مال و امنیت شما را در طول فرآیند مهاجرت تضمین می کند. برای مثال برای دریافت ویزای تحصیلی دانمارک باید از موسسات آموزشی آن کشور پذیرش بگیرید.

هزینه تحصیل در این موسسات بسته به مدرک و رشته تحصیلی شما بین 10000 تا 20000 یورو در سال است. شرط اصلی ویزای کار دانمارک داشتن پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای دانمارکی و پرداخت هزینه های اخذ ویزای کاری و مجوز مورد نظر می باشد.

برای دریافت ویزای سرمایه گذاری دانمارک، دولت آن کشور به توانایی های مالی شما (بر اساس نوع سرمایه گذاری) توجه ویژه ای خواهد داشت. حداقل توان مالی برای این روش 40000 یورو می باشد.

نگاهی کوتاه به روش های مهاجرت به دانمارک

مهاجرت به دانمارک می تواند یک گزینه وسوسه انگیز باشد. کشوری مرفه با نظام پادشاهی، اقتصاد قوی و دولت قدرتمند! سال هاست که دانمارک به کمک پیشرفته ترین فناوری های دنیا و سیاست درست، مردم کشورش را در رتبه هفتم در میان شادترین مردم جهان قرار داده است.

به همین دلیل بسیار منطقی است که ایده مهاجرت به دانمارک گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد. دولت دانمارک روش های زیادی را برای ورود به این کشور در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به روش های زیر اشاره کرد.

راه های مهاجرت به دانمارک:

تحصیلات: وجود مدارس مختلف و امکان تحصیل در بیش از 600 رشته دانشگاهی در دانمارک باعث شده است تا بسیاری از مهاجران به راحتی بتوانند در این موسسات آموزشی از امکانات آموزشی بهره مند شوند.
کار: طبق شاخص های اقتصادی دانمارک، مهاجرت نیروی کار به این کشور شانس شما را برای کار در محیط بین المللی و کسب درآمد بالا افزایش می دهد.
سرمایه گذاری: سرمایه گذاری در دانمارک می تواند از طریق خرید ملک، کارآفرینی، ثبت اوراق قرضه، ثبت شرکت، خرید طرح تجاری سودآور و غیره انجام شود.
ازدواج.
تولد: طبق قوانین دانمارک، هر کودکی که در آن کشور متولد شود، به شرط داشتن والدین دانمارکی، می تواند تابعیت دانمارکی را نیز کسب کند.
ویزای توریستی: صدور این ویزا برای افرادی که برای سفر به این کشور و یا انجام کارهای اداری روی ویزای خود به دانمارک سفر می کنند امکان پذیر است.

ویزای همراه: ویزای همراه دانمارک در برخی از مراحل مهاجرت به خانواده متقاضی (همسر و فرزندان زیر 18 سال) اعطا می شود.
ویزای هنرمند: این ویزا برای برخی مشاغل خاص، هنرمندان، ورزشکاران، دانشمندان و مشاغل مشابه است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۳:۳۲ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)