سایت تخصصی مهاجرت سایت تخصصی مهاجرت .

سایت تخصصی مهاجرت

اقامت در انگلستان و راه های آن

بریتانیا کشوری متنوع برای مهاجران است. لندن، پایتخت انگلستان، میزبان مهاجران زیادی از سراسر جهان است. راه های مختلفی برای دریافت اقامت در انگلستان وجود دارد و اگر در این زمینه تحقیق و مشاوره خود را انجام دهید، مطمئنا یکی از این راه ها با شرایط شما سازگار است. به طور کلی طبق ویزا ابتدا اقامت موقت دریافت می کنید و پس از مدتی می توانید آن را به اقامت دائم تغییر دهید.

راه های اقامت در انگلستان

برای مهاجرت به انگلستان باید بر اساس شرایط خود برای ویزای انگلستان اقدام کنید. بسته به دسته ویزای شما، مدت اقامت شما نیز متفاوت خواهد بود. مسکن موقت را می توان پس از مدت معینی به مسکن دائمی تبدیل کرد.

راه های مختلفی برای اقامت در انگلستان وجود دارد، از جمله:
زندگی در انگلستان از طریق کار
بسیاری از مهاجران در لندن مشغول به کار هستند، بنابراین مسکن این کشور را تصاحب کرده اند. راه های مختلفی برای اخذ ویزای کار انگلستان وجود دارد. یکی از راه های اخذ ویزای کار این است که فردی در انگلستان از یک کارفرمای انگلیسی پیشنهاد شغلی دریافت کند.متقاضی می تواند پس از چند سال کار در بریتانیا (معمولاً 2 تا 5 سال) برای اقامت دائم اقدام کند.

زندگی در انگلستان از طریق سرمایه گذاری
برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت انگلستان از این طریق، تنها کسانی که 2 میلیون پوند وجه نقد در کشور خود دارند می توانند آن را به انگلستان انتقال داده و در این کشور مستقر شوند.
فرصت های دیگری برای سرمایه گذاری در انگلستان وجود دارد، از جمله: 5 میلیون پوند برای اقامت سه ساله، 10 میلیون پوند برای اقامت دو ساله.
تابعیت از طریق زندگی و تولد در انگلستان
دو راه برای یک کودک برای اخذ تابعیت بریتانیا و اقامت دائم از طریق تولد وجود دارد. روش اول این است که پدر یا مادر شهروند بریتانیا هستند و روش دوم این است که پدر یا مادر شهروند بریتانیایی فرزند را به فرزندخواندگی می پذیرند.

اگر فرزندی در انگلستان متولد شود یا به هر طریقی بتواند تابعیت بریتانیا را کسب کند، نمی تواند باعث شود که والدینش تابعیت خود را کسب کنند و در بریتانیا بمانند. برای اقامت در انگلستان، کودک باید 10 سال در انگلستان زندگی کرده باشد و بیش از 90 روز کشور را ترک نکرده باشد.

زندگی در انگلستان از طریق ازدواج
اگر متقاضی با فردی با تابعیت بریتانیا ازدواج کند، اگر همه چیز قانونی باشد، می تواند اقامت انگلستان را دریافت کند.مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج فقط برای افراد متاهل مناسب است.

ایرانیان می توانند با ازدواج با یک شهروند بریتانیایی مانند هر کشور دیگری در این کشور اقامت کنند. اگر پنج سال پس از ازدواج با یک فرد انگلیسی زیر یک سقف زندگی کنید، می توانید به طور دائم در انگلستان زندگی کنید.

زندگی در انگلستان از طریق تحصیل
در اینجا نحوه ماندن در انگلستان پس از اتمام تحصیلات آمده است:

1. به تحصیل خود ادامه دهید و واجد شرایط اقامت در ویزای Tier 4 هستید.

2. اگر در مقطع دکتری تحصیل می کنید، می توانید تا دسامبر برای تمدید ویزای Tier 4 از طریق دانشگاه اقدام کنید و در این مدت به دنبال کار باشید.

3- کارفرمایی پیدا کنید که شما را استخدام کند و تحت ویزای Tier 2 تا 5 سال از شما حمایت مالی کند.

4. زمانی که شما به مدت 5 سال در یک موسسه معتبر در انگلستان تحصیل کرده اید، می توانید برای اقامت و سپس تابعیت بریتانیا اقدام کنید.

5. یک دوره کارآموزی پس از فارغ التحصیلی تا 12 ماه با ویزای Tier 5 پیدا کنید.

6. یک کارآفرین فارغ التحصیل شوید و با حمایت دانشگاه کسب و کار خود را راه اندازی کنید.هیچ یک


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۵۳:۱۱ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)