سایت تخصصی مهاجرت سایت تخصصی مهاجرت .

سایت تخصصی مهاجرت

نحوه شروع مهاجرت به اتریش

اتریش کشوری در اروپا با اقتصاد غنی و موقعیت ویژه است و می تواند مقصد مناسبی برای تحصیل، سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار باشد. راه ها و روش های مهاجرت به اتریش با توجه به شرایط عمومی افراد متفاوت است. بهتر است قبل از مهاجرت به اتریش اطلاعاتی در مورد این کشور داشته باشید.

این کشور همسایگان زیادی دارد و با کشورهایی مانند آلمان، سوئیس، ایتالیا، جمهوری چک، مجارستان، لیختن اشتاین و اسلوونی مرز مشترک دارد. وین پایتخت این کشور است و زبان رسمی اتریش آلمانی و واحد پول آن یورو است. البته بد نیست بدانید که زبان انگلیسی در این کشور به طور گسترده صحبت می شود و شما برای اشتغال و تحصیل این فرصت را خواهید داشت که انگلیسی صحبت کنید.

اولین قدم برای مهاجرت به اتریش آشنایی با آخرین قوانین مهاجرت به اتریش، بررسی روش های مهاجرت و انتخاب مسیر مهاجرتی مناسب با توجه به شرایط متقاضی می باشد که از طریق مشاوره با کارشناسان امور مهاجرتی امکان پذیر می باشد. برای مهاجرت به اتریش و اخذ اقامت و پاسپورت این کشور خوب است ابتدا نگاهی به اعتبار پاسپورت این کشور داشته باشید.پاسپورت اتریشی پس از پاسپورت کشورهایی مانند آلمان، سوئد، فرانسه، اسپانیا، فنلاند و چند کشور دیگر در رتبه دوم جهان قرار دارد.
راه های مهاجرت به اتریش
اتریش کشوری زیبا و مدرن با آب و هوای بسیار مطلوب در قلب اروپا است که پذیرای مهاجران از سراسر جهان با امکان تحصیل رایگان و همچنین اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری کم هزینه می باشد. 

به طور کلی 7 روش اساسی برای مهاجرت وجود دارد. این روش ها عبارتند از: تحصیل، کار، سرمایه گذاری، سرمایه داری، تولد، ازدواج، پناهندگی و افراد ممتاز. البته به ندرت پیش می آید که کشوری قوانین و مقررات خاصی را برای تمامی این راه های اعطای اقامت وضع کرده باشد.

خوشبختانه از طریق این روش ها می توان اقامت اتریش را دریافت کرد. به عنوان مثال، کشورهای کمی در جهان به افراد اجازه اقامت از طریق سرمایه داری یا ویزای هنری را می دهند، اما در اتریش هر دو راه علاوه بر راه های معمول دیگر مانند کار، تحصیل و سرمایه گذاری امکان پذیر است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۴:۳۳ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)