سایت تخصصی مهاجرت سایت تخصصی مهاجرت .

سایت تخصصی مهاجرت

ویزای تحصیلی هلند

 اگر برای تحصیل و مهاجرت به هلند آماده می شوید، خوب است بدانید که در سیستم آموزش عالی هلند، آموزش "دانشگاهی" که به WO معروف است در مدت 4 سال با 168 مدرک انجام می شود.آموزش آزاد فاصله ای که در این سطح یافت نمی شود OU نیز نامیده می شود.
تحصیل در هلند به زبان هلندی و انگلیسی انجام می شود.به این معنی که دانشجویان علاقه مند به دوره های زبان انگلیسی ملزم به ارائه مدرک زبان انگلیسی با نمره خوب هستند و علاقه مندان به رشته های هلندی باید در کارنامه آزمون نمره قبولی را ارائه دهند هلندی.

اگرچه شرایط سنی خاصی در رتبه بندی دانشگاه های هلند برای جذب دانشجویان بین المللی ذکر نشده است، سن مناسب برای تحصیل در هر مقطعی بیشترین شانس پذیرش و ویزا را دارد. اهمیت فاصله یا وقفه تحصیلی (فاصله بیش از 3 سال بین اخذ آخرین مدرک تحصیلی و ثبت درخواست) اعلام نشده است، اما اهمیت معمولا برای کسانی است که شرایط خوبی دارند.

سطح نمرات مدرک تحصیلات تکمیلی یکی از مهمترین موارد برای افسران پذیرش دانشگاه ها و موسسات آموزشی در هلند است. دانش آموزان با معدل بالا تا بالا (13 یا بالاتر) در اولویت هستند.

مزایای تحصیل در هلند

یکی از مهم‌ترین مزایای تحصیل در هلند، برگزاری برنامه‌های تحصیلی به زبان انگلیسی است؛. کشور هلند اولین کشوری بود که برای سهولت کار دانشجویان خارجی دوره‌های آکادمیک را در موسسات آموزش عالی به زبان انگلیسی برگزار کرد.

علاقمندان به مهاجرت تحصیلی بدون نیاز به مدرک زبان هلندی می‌توانند از این گروه از برنامه‌های تحصیلی پذیرش دریافت کنند و وارد دانشگاه های هلند شوند.

دانشجویان بین‌المللی مشغول می‌توانند بدون نیاز به کسب مجوز تا سقف 10 ساعت در هفته به کار پاره‌وقت دانشجویی اشتغال داشته باشند. در صورت دریافت مجوز محدودیت و سقفی برای کار دانشجویی وجود ندارد. موافقت با درخواست مجوز کار دانشجویی به ملیت و وضعیت ویزای متقاضی مهاجرت تحصیلی بستگی دارد.

بر اساس قوانین مهاجرتی کشور هلند همراهان و خانواده متقاضی می‌توانند همزمان با دوره تحصیلی او را همراهی کنند. همراهان متقاضی می‌توانند پس از استقرار او در خاک هلند و شروع دوره تحصیلی برای دریافت ویزای همراه اقدام کنند. این ویزا به همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی تحصیل در هلند ارائه می‌شود.

مهاجرت تحصیلی به عنوان یکی از روش های مهاجرت به هلند منجر به دریافت مجوز اقامت دائم می‌شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۵:۴۸ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)