سایت تخصصی مهاجرت سایت تخصصی مهاجرت .

سایت تخصصی مهاجرت

دلایل مهاجرت مردم به امارات چیست؟

قبل از اینکه به روش های مهاجرت به امارات بپردازیم، باید از مزایای این مهاجرت بدانیم. چرا می خواهید به امارات و دبی مهاجرت کنید؟ در پاسخ باید گفت که امارات یکی از موفق ترین کشورهای خاورمیانه از نظر اقتصادی و تجاری است و آینده درخشانی در اکثر زمینه ها برای آن پیش بینی می شود.

با وجود اینکه امارات در منطقه ای کویری قرار دارد اما شهرهای آن مانند دبی دارای جاذبه ها و امکانات گردشگری هستند و به همین دلیل سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان حتی اروپا و آمریکا برای گذراندن تعطیلات به این کشور سفر می کنند.

امروزه امارات یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می شود که رفاه و سطح زندگی خوبی را برای شهروندان خود فراهم می کند. البته افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند و قادر به اخذ اقامت امارات هستند نیز می توانند از تمامی مزایای زندگی در آنجا برخوردار شوند.

امارات قوانین خاص خود را برای صدور ویزا برای متقاضیان مهاجرت دارد، اگر سخت گیرانه نباشد، حداقل چالش برانگیز است. به همین دلیل بهتر است قبل از رفتن به دبی تمام جزئیات و شرایط را بررسی کنید تا از هر گونه دردسری جلوگیری کنید.

وب سایت اداره مهاجرت امارات متحده عربی

برای دسترسی به خدمات اداره مهاجرت امارات متحده عربی و کسب اطلاعات رسمی در این زمینه می توانید به وب سایت رسمی دولت این کشور به آدرس u.ae/en یا سایت وزارت امور خارجه مراجعه کنید. در امارات متحده عربی mofaic.gov.ae/ اقدام کنید.

شرایط جدید زندگی در دبی چگونه است؟

برای مهاجرت به امارات مانند بسیاری از کشورهای دنیا می توان از روش های مختلفی مانند کار، تحصیل، سرمایه گذاری و ... استفاده کرد.

اگر قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های امارات را دارید و یا به دلیل مهارت و حرفه خود به این کشور مهاجرت کنید، هیچ مانعی برای شما وجود نخواهد داشت. مهمتر از همه، شما باید هزینه زندگی در امارات و دبی را در نظر بگیرید.

هزینه زندگی در دبی بسیار بالاتر از سایر شهرهای خاورمیانه است، بنابراین قبل از تصمیم به مهاجرت مطمئن شوید که توانایی پرداخت آن را دارید.

مدارک مورد نیاز برای اقامت دبی

هنگام درخواست ویزای امارات، باید تعدادی مدارک داشته باشید که بسته به روش ویزا که انتخاب می کنید متفاوت است.با این حال، تعدادی از اسناد رایج وجود دارد که در صورت استفاده از هر یک از این روش ها باید ارائه دهید. مدارک مورد نیاز برای اقامت دبی عبارتند از:

  • فرم درخواست ویزا باید به صورت آنلاین یا از طریق مراکز مربوطه دریافت شود
  • اصل پاسپورت
  • 2 عکس گذرنامه که شرایط امارات متحده عربی را برآورده می کند
  • ویزای ورود امارات متحده عربی
  • مدارکی که تأیید می کند که معاینه پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته اید
  • گواهی استفاده از یکی از طرح های بیمه درمانی امارات.

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۷:۱۷ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)