سایت تخصصی مهاجرت سایت تخصصی مهاجرت .

سایت تخصصی مهاجرت

بررسی شرایط دریافت پاسپورت انگلیس

گرفتن پاسپورت از یک کشور خارجی مانند انگلستان می تواند دلهره آور به نظر برسد و بسیاری از مردم از گرفتن پاسپورت انگلستان دلسرد می شوند.

در مورد گرفتن پاسپورت خارجی باید گفت که همه چیز راه خودش را دارد و بسیاری از افراد به دلیل اینکه مسیر درست را طی نکرده اند از دریافت پاسپورت انگلستان خودداری می کنند.

واجد شرایط بودن برای پاسپورت انگلستان و طی مراحل قانونی به نفع متقاضیان خواهد بود و در نهایت منجر به دریافت پاسپورت انگلستان می شود.

راه های دریافت پاسپورت انگلستان

روش های اخذ پاسپورت انگلیسی در واقع همانند روش های مهاجرت به انگلستان می باشد و افراد باید با روش ها و مدارک مورد نیاز جهت اخذ پاسپورت این کشور پاسپورت بریتانیایی آشنا شوند.

برای دریافت پاسپورت بریتانیایی راه های مختلفی وجود دارد، متقاضیان می توانند پس از بررسی راه های مختلف اخذ پاسپورت بریتانیایی با توجه به شرایط خود بهترین راه را برای دریافت پاسپورت بریتانیا انتخاب کنند.

راه های دریافت پاسپورت این کشور:

گرفتن پاسپورت انگلستان از طریق کار
کار به عنوان یک مهاجر در انگلستان یکی از محبوب ترین راه های مهاجرت به انگلستان است.کسانی که پس از ۵ سال زندگی در بریتانیا به بریتانیا مهاجرت می کنند، پس از اخذ اقامت دائم و تابعیت بریتانیا می توانند برای پاسپورت بریتانیا اقدام کنند.

اخذ پاسپورت انگلستان از طریق تحصیل
راه دیگر مهاجرت به انگلستان و گرفتن پاسپورت آن کشور، تحصیل در انگلستان یا تحصیل در انگلستان می باشد. پس از 10 سال اقامت در انگلستان، دانشجویان می توانند برای اقامت دائم درخواست دهند و پس از انجام مراحل قانونی، شهروند بریتانیا شوند. ذکر این نکته ضروری است که اگر دانشجویان در انگلستان کار کنند و ویزای کار انگلستان را دریافت کنند، پس از 5 سال می توانند برای اقامت دائم انگلستان اقدام کنند.

اخذ پاسپورت انگلیسی از طریق ازدواج
همچنین اخذ پاسپورت انگلیسی از طریق ازدواج امکان پذیر و امکان پذیر است. افرادی که از طریق ازدواج وارد انگلستان شده اند می توانند پس از 5 سال برای اقامت در انگلستان اقدام کنند.

پاسپورت بریتانیا از طریق تولد
برای دریافت پاسپورت بریتانیایی از طریق تولد، حداقل یکی از والدین کودک باید دارای اقامت دائم یا تابعیت بریتانیا باشد.به دنبال قانون خون بریتانیا، این کشور به فرزندان شهروندان بریتانیایی پاسپورت بریتانیا اعطا می کند.

اخذ پاسپورت بریتانیایی از طریق پناهندگی
پناهندگان در انگلستان در صورت داشتن ویزای پناهندگی می توانند برای سند سفر اقدام کنند. سند مسافرتی نوعی مجوز اقامت و سفر به انگلستان برای پناهندگان است و به مدت 5 سال اعتبار دارد.

ذکر این نکته ضروری است که افراد پس از مهاجرت به انگلستان و اخذ اقامت دائم باید برای تابعیت بریتانیا و پاسپورت بریتانیا اقدام کنند که حدود یک سال طول می کشد. به طور کلی بهترین راه برای گرفتن پاسپورت انگلستان گرفتن پاسپورت انگلستان از طریق استخدام یا ازدواج است و پاسپورت انگلستان از طریق تولد نیز برای کسانی که واجد شرایط هستند بسیار مناسب است.
.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۰:۵۹ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)